Puhetta tukevat keinot osaksi arkea -verkkokoulutus

Verkkokurssin avulla kehität osaamista ja varmuutta puhetta tukevien
keinojen käyttöön sekä saat ideoita, miten tuot ne osaksi arkisia kommunikointitilanteita.

Sisältää kuusi verkkokurssia:

• Oikeuskommunikointiin
  • Yleistä AAC-keinoista
  • Kuvat kommunikoinnin tukena
  • Piirtäminen
  • Älylaitteet
  • Tukiviittomat

Voit käydä koulutuksen läpi omaan tahtiisi joko kuuntelemalla tai lukemalla. Koulutuksen kautta tulet saamaan myös materiaalia omaan käyttöösi, jota voit hyödyntää arjessa.

Tilaus on toistaiseksi voimassa oleva. Ensimmäisenä vuonna kurssista veloitetaan 230 € (185,48 € + alv 44,52 €), jonka jälkeen tilaus uusiutuu automaattisesti hintaan 60 € / vuosi (48,39 € + alv 11,61 €). Tilauksen voi lopettaa milloin tahansa päättymään käynnissä olevan laskutusjakson päätteeksi.

Ostaminen on turvallista. Maksunvälittäjänä toimii kansainvälisesti toimiva ja luotettava Stripe. Emme ikinä näe maksukortin tietoja ja tiedot pysyvät turvassa. Halutessasi voit milloin tahansa poistaa kortin tiedot palvelustamme.

Haluatko maksaa laskulla? Sekin onnistuu. Klikkaa tästä ja syötä laskutustiedot. Laskulla maksettaessa lisäämme hintaan laskutuslisän 10 €.

Ensimmäinen vuosi 230 € ja seuraava vuodet 60 € / vuosi (sis. alv 24%)

Maksutietosi tallennetaan suojattuun palvelimeen tulevia ostoksia varten

Tilausehdot

Verkkokaupan tuotteita myy Kommunikaatio Ilo Oy, Y-tunnus 2772574-9. Tuotteita myydään sekä kuluttaja- että yritysasiakkaille.

Verkkokaupasta tilaaminen

Verkkokaupasta tilaaminen tapahtuu poimimalla haluttu tuote ostoskoriin. Tuotteelle asetetaan haluttu lukumäärä ja se lisätään ostoskoriin. Ennen tilauksen tekemistä asiakas voi tarkastella ja poistaa tuotteita ostoskorista tai perua koko tilauksen. Tuotteet ostetaan etenemällä ostoskorista ohjeiden mukaisesti eteenpäin ja syöttämällä pyydetyt tiedot kussakin kohdassa. Tarkista tilauksen yhteenveto ennen tilauksen lähettämistä.

Verkkokaupalla on oikeus olla hyväksymättä tilausta syytä ilmoittamatta. Verkkokauppa ei takaa, että sivuilla näytettäviä tuotteita on saatavilla. Verkkokauppa pidättää oikeuden tilauksen perumiseen myös selvien hintavirheiden osalta. Selvällä hintavirheellä tarkoitetaan tuotteen hinnoitteluvirhettä verkkokaupassa siten, että tuotteen hinta poikkeaa niin merkittävästi tuotteen suositushinnasta, että asiakkaan katsotaan ymmärtävän virheellisyys hinnassa.

Pääsääntöisesti tilaukset maksetaan maksukortilla. Mikäli maksukortin käyttö on syystä tai toisesta estynyt, voidaan tilaus maksaa myös laskulla. Laskulla maksettaessa seuraa ohjeita.

Tilausvahvistus ja kuitti tilauksesta

Vastaanotettuamme tilauksen lähetämme asiakkaan sähköpostiin tilausvahvistuksen sekä kuitin tilauksesta.

Hinnat

Hintoihin lisätään arvonlisäveron. Lopullinen arvonlisäveron sisältävä hinta näkyy kassalla ennen ostotapauksen tekemistä. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Selvät hintavirheet voivat johtaa tilausten perumisiin kts. kohta verkkokaupasta tilaaminen. Ostamalla verkkokaupasta asiakas hyväksyy, että verkkokauppa lähettää tilaajalle sähköpostia ja mahdollisesti tekstiviestejä tilaukseen ja toimitukseen liittyvissä asioissa.

Tuotteiden toimitus

Verkkokaupassa asiakas voi hankkia käyttöoikeuden digitaaliseen sisältöön. Asiakas voi käyttöoikeutensa perusteella käyttää sisältöä tietokoneella ja mobiililaitteilla sen käyttöehtojen ja tuotetietojen mukaisesti.

Digitaalisten sisältöjen toimittaminen tapahtuu heti tilauksen jälkeen. Digitaalisilla sisällöillä ei ole peruuttamisoikeutta (kuluttajansuojalaki 6. luku).

Puhetta tukevat keinot osaksi arkea -verkkokoulutuksen ja yksittäisten verkkokurssien koulutusmateriaalein käyttö edellyttä voimassa olevaa tilausta. Mikäli asiakas peruu tilauksen, materiaalit on käytettävissä käynnissä olevan tilausjakson päättymiseen saakka.

Vastuurajoitus

Kommunikaatio Ilo Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä eikä vahingoista. Kommunikaatio Ilo Oy ei vastaa tuotteissa, palveluissa tai digitaalisissa sisällöissä mahdollisesti olevista virheistä aiheutuneista vahingoista. Kommunikaatio Ilo Oy ei vastaa mahdollisista vahingoista, jotka johtuvat tuotteiden tai palveluiden käytöstä. Kommunikaatio Ilo Oy ei vastaa mistään välillisistä vahingoista.

Tili on jo olemassa tähän sähköpostiosoitteeseen. Oletko sinä tässä?

Kirjaudu sisään